Tiedonantajan sanomaa levittämään kollektiivisin voimin
Miten tavoittaa tehokkaammin työväenluokkaa kadulla, millä keinoin hyödynnetään lehden sisältöjä käytännön työssä sekä miten seurataan lehden katumyynnin kehittämistä? Tiedonantajan ja DSL:n opintokeskuksen järjestämän Vastarinnan viesti -mediaseminaarin katumyynti-työpaja tarttuu lokakuun alussa muun muassa näihin kysymyksiin.
Tietoisuuden kasvattamiseen työläisten keskuudessa tarvitaan mediaa, joka asettautuu sorron ja eriarvoisuuden järjestelmää, kapitalismia, vastaan sekä toimii työväenluokan yhtenäisyyttä lisäten yhteiskunnallisen muutoksen puolesta. Työväenlehti Tiedonantajan palstoilla äänensä saa kuuluviin vähäosaiset ihmiset sekä oikeudenmukaisuuteen, rauhaan ja ekologisuuteen tähtäävä politiikka. Tiedonantaja toimii aktiivisesti myös erilaisten joukkoliikkeiden rinnalla.
Katumyynti ja käytännön työ ihmisten keskuudessa on olennainen osa lehtityötä, joka riippuu vapaaehtoisista ja aatteen palolla toimivista tovereista. Tiedonantajan katumyynnin kehittämistä pohditaan 3.10. Katajanokanlaituri 4:ssa järjestettävän mediaseminaarin työpajassa.
Tiedonantajan sivuilla sekä paperissa että verkossa on tarjolla laadukasta ja monipuolista sisältöä. Luokkatietoinen työväenlehti ...