2 posts / 0 new
Uusin kirjoitus
admin
Offline
Last seen: 3 months 2 days sitten
Joined: 05.08.2015
Oi pyöritä lennätä pellavapäätä

Alkuperäinen kirjoittaja: jyrki laukkanen

Pormestari Pajunen ja Osmo Soininvaara kannattavat ajatusta Helsingin ja Tallinnan välisestä rautatietunnelista ,jonka pituudeksi tulisi n 90 km.
Ranskassa on asukkaita 67 miljoonaa ja Englannissa 50 miljoonaa. Pariisissa 12 miljoonaa ja Lontoossa 14 miljoonaa. Tästä huolimatta Kanaalin alittava rautatietunneli valmistuttuaan oli lähes konkurssin partaalla , vaikka oli vain 50 km pitkä. Kun 5 miljoonaa suomalaista ja 1,8 miljoonaa virolaista ahdetaan tulevan tunnelin juniin,niin jotta hommasta tulisi kannattavaa niin koko porukan pitäisi matkustaa Non Stoppina vuosikausia. Kun junassa ei saisi polttaa tupakkaa eikä juoda omia viinoja niin todennäköisesti tilalle tulisivat junalautat. Joiden junien vaunuissa saisi rällätä ja röökata mielin määrin . Rakennettu tunneli voitaisiin täyttää vedellä ja molempien maiden sukelluskerhot saisivat upean harjoitusputken sammakkomiehilleen. Tunnelin aukoille kyltti Soinin Vaara. Pajusen kaverit tunnelinporaajat joutuvat nyt hakemaan uusia työkohteita, kun Espoon metro ja Pisara-rata valmistuvat. Lapin luontokohteissa porakoneille varmaan löytyy töitä ulkomaisilla kaivoksilla ?

admin
Offline
Last seen: 3 months 2 days sitten
Joined: 05.08.2015

Alkuperäinen kirjoittaja: jyrki laukkanen

Pormestari Pajunen ja Osmo Soininvaara kannattavat ajatusta Helsingin ja Tallinnan välisestä rautatietunnelista ,jonka pituudeksi tulisi n 90 km.
Ranskassa on asukkaita 67 miljoonaa ja Englannissa 50 miljoonaa. Pariisissa 12 miljoonaa ja Lontoossa 14 miljoonaa. Tästä huolimatta Kanaalin alittava rautatietunneli valmistuttuaan oli lähes konkurssin partaalla , vaikka oli vain 50 km pitkä. Kun 5 miljoonaa suomalaista ja 1,8 miljoonaa virolaista ahdetaan tulevan tunnelin juniin,niin jotta hommasta tulisi kannattavaa niin koko porukan pitäisi matkustaa Non Stoppina vuosikausia. Kun junassa ei saisi polttaa tupakkaa eikä juoda omia viinoja niin todennäköisesti tilalle tulisivat junalautat. Joiden junien vaunuissa saisi rällätä ja röökata mielin määrin . Rakennettu tunneli voitaisiin täyttää vedellä ja molempien maiden sukelluskerhot saisivat upean harjoitusputken sammakkomiehilleen. Tunnelin aukoille kyltti Soinin Vaara. Pajusen kaverit tunnelinporaajat joutuvat nyt hakemaan uusia työkohteita, kun Espoon metro ja Pisara-rata valmistuvat. Lapin luontokohteissa porakoneille varmaan löytyy töitä ulkomaisilla kaivoksilla ?

Paikalla olevat käyttäjät

There are currently 0 users online.

Uudet käyttäjät

  • helena-rantasuo
  • soderholmsatu
  • rikutoi
  • antti.sointula
  • makinensanteri04