Alkuperäinen kirjoittaja: PSillanpää
Kun katselin TV1 iltauutisia (29.03), jossa kerrottiin, että Venäjä rakentaa miljardilla eurolla taas uuden rahtisataman Suomen-Lahden pohjukkaan etelärannalle mietin, loppuuko transitliikenne kokonaan Suomesta Venäjälle? Meiltähän meni jo rekkaliikenne Venäläisille rekkafirmoille (autot Hangosta ja muut). Nyt konttien kuljetus on jo sekin venäläisten hallussa. Kun uusi satama valmistuu niin meidän ahtaajat saa jäädä "kynsiä pureksimaan". Näinhän kävi myös meidän paperityöläisille, että ylisuurilla vaatimuksilla tehtaat siirrettiin muualle ja nyt saa rauhassa "pureksella kynsiä".
Onko tämä solidaarisuutta Venäläistä työtöntä kohtaan vai mitä, ahtaajat (AKT), jotka pienenkin riidan tullen suljitte satamat ja transiton?
Alkuperäinen kirjoittaja: PSillanpää
Kun katselin TV1 iltauutisia (29.03), jossa kerrottiin, että Venäjä rakentaa miljardilla eurolla taas uuden rahtisataman Suomen-Lahden pohjukkaan etelärannalle mietin, loppuuko transitliikenne kokonaan Suomesta Venäjälle? Meiltähän meni jo rekkaliikenne Venäläisille rekkafirmoille (autot Hangosta ja muut). Nyt konttien kuljetus on jo sekin venäläisten hallussa. Kun uusi satama valmistuu niin meidän ahtaajat saa jäädä "kynsiä pureksimaan". Näinhän kävi myös meidän paperityöläisille, että ylisuurilla vaatimuksilla tehtaat siirrettiin muualle ja nyt saa rauhassa "pureksella kynsiä".
Onko tämä solidaarisuutta Venäläistä työtöntä kohtaan vai mitä, ahtaajat (AKT), jotka pienenkin riidan tullen suljitte satamat ja transiton?
Alkuperäinen kirjoittaja: PSillanpää
Tarkennusta uutiseen myöhemmin puhuttiin telakasta.
Alkuperäinen kirjoittaja: sakke
Tämä on hyvä uutinen suomen vientiteollisuudelle ja sitä kautta suomelle; Venäjän rahtisataman kautta voidaan tulevausuudessa kuljettaa suomalaiset vientituotteen maailmalle ilman jatkuvia keskeytuksia Suomen satamalakkojen ja muiden selkkausten takia.